Wstecz

Doradca Klienta Client Account Assistant

Aplikuj
Do kolejnego awansu
80 pkt / 2 mce
Wstecz
  • Plan Dnia:

    8:00 Pyszna, ┼Ťwie┼╝o mielona kawa i do dzie┼éa!
    • Ustalam z Team Leaderem pomys┼éy na dzisiejsze rozmowy z klientami
    • Szukam nowych klient├│w ÔÇô ucz─Ö si─Ö mam mniej ni┼╝ 1 rok do┼Ťwiadczenia
    10:30 ┼üaduj─Ö baterie na smacznym ┼Ťniadaniu i relaksuj─Ö si─Ö w strefie Chill-Out
    • Teraz czas na szkolenie sprzeda┼╝owe - to dla mnie piku┼Ť, odbywam takie 4 w miesi─ůcu.
    • W mojej pracy pomaga mi Ekspert Finansowy ÔÇô z nim mog─Ö skonsultowa─ç swoje post─Öpy.
    13:30 Już obiad? Jak ten czas leci! Posiłek, chwila relaksu i wracamy do działania!
    • Pora na test z podstaw wiedzy finansowej - oczywi┼Ťcie wszystko w formie elektronicznej
    • Zabieram si─Ö za maile ÔÇô trzeba przes┼éa─ç oferty do klient├│w
    • Omawiam z Team Leaderem co mi si─Ö dzi┼Ť uda┼éo i czego si─Ö nauczy┼éem
    16:00 Na dzi┼Ť to wszystko!
  • Kiedy otrzymasz awans?

    Na stanowisku Client Account Assistant szukasz klient├│w, zdobywasz wiedz─Ö praktyczn─ů oraz merytoryczn─ů. Po odbytych szkoleniach musisz zda─ç testy, za kt├│rych zaliczenie otrzymujesz punkty. Za porz─ůdne wykonywanie swoich zada┼ä otrzymujesz kolejne punkty. By zdoby─ç awans potrzebna Ci okre┼Ťlona liczba punkt├│w.

    Je┼Ťli na prawd─Ö chcesz i b─Ödziesz si─Ö stara─ç, mo┼╝esz awansowa─ç na kolejne stanowisko ju┼╝ po 2 miesi─ůcach

  • Narz─Ödzia pracy:

    telefon kom├│rkowy

    laptop/tablet

  • Czego Ci─Ö nauczymy:

    nawi─ůzywania relacji z klientami,

    zakres wiedzy merytorycznej:

    • co to jest kredyt,
    • koszty kredytu,
    • schemat procesu sprzeda┼╝y,
    • produkty podstawowe,
    • schemat rozmowy z klientem,
    • typologia klienta,
    • diagnoza potrzeb finansowych