Wstecz

Doradca Klienta Client Account Assistant

Aplikuj
Do kolejnego awansu
80 pkt / 2 mce
Wstecz
  • Plan Dnia:

    8:00 Pyszna, świeżo mielona kawa i do dzieła!
    • Ustalam z Team Leaderem pomysły na dzisiejsze rozmowy z klientami
    • Szukam nowych klientów – uczę się mam mniej niż 1 rok doświadczenia
    10:30 Ładuję baterie na smacznym śniadaniu i relaksuję się w strefie Chill-Out
    • Teraz czas na szkolenie sprzedażowe - to dla mnie pikuś, odbywam takie 4 w miesiącu.
    • W mojej pracy pomaga mi Ekspert Finansowy – z nim mogę skonsultować swoje postępy.
    13:30 Już obiad? Jak ten czas leci! Posiłek, chwila relaksu i wracamy do działania!
    • Pora na test z podstaw wiedzy finansowej - oczywiście wszystko w formie elektronicznej
    • Zabieram się za maile – trzeba przesłać oferty do klientów
    • Omawiam z Team Leaderem co mi się dziś udało i czego się nauczyłem
    16:00 Na dziś to wszystko!
  • Kiedy otrzymasz awans?

    Na stanowisku Client Account Assistant szukasz klientów, zdobywasz wiedzę praktyczną oraz merytoryczną. Po odbytych szkoleniach musisz zdać testy, za których zaliczenie otrzymujesz punkty. Za porządne wykonywanie swoich zadań otrzymujesz kolejne punkty. By zdobyć awans potrzebna Ci określona liczba punktów.

    Jeśli na prawdę chcesz i będziesz się starać, możesz awansować na kolejne stanowisko już po 2 miesiącach

  • Narzędzia pracy:

    telefon komórkowy

    laptop/tablet

  • Czego Cię nauczymy:

    nawiązywania relacji z klientami,

    zakres wiedzy merytorycznej:

    • co to jest kredyt,
    • koszty kredytu,
    • schemat procesu sprzedaży,
    • produkty podstawowe,
    • schemat rozmowy z klientem,
    • typologia klienta,
    • diagnoza potrzeb finansowych