Wstecz

Doradca Finansowy Client Account Manager

Aplikuj
Do kolejnego awansu:
360 pkt / 4 mce
Wstecz
  • Plan Dnia:

    8:00 Poranna kawa albo inna yerba i startujemy
    • Ustalam z Team Leaderem pomys┼éy na dzisiejsze rozmowy z klientami
    • Rozmawiam z klientami z naszej bazy CRM
    • Otrzymuj─Ö zainteresowanych klient├│w od moich koleg├│w z dzia┼éu telemarketingu
    10:30 Pyszne ┼Ťniadanie i chwila relaksu w strefie Chill-Out
    • Wracam do pracy ÔÇô rozszerzam swoj─ů baz─Ö sta┼éych klient├│w
    • Czas na trening sprzeda┼╝y - rozmawiam na temat strategii dzia┼éania z moim Mentorem
    • Pora na ─çwiczenia praktyczne - wdra┼╝am now─ů technik─Ö w ┼╝ycie, potem b─Ödziemy omawia─ç┬áprogres
    14:00 Czas na obiad chwilę relaksu i działamy dalej!
    • Pora na analizy, razem z Dyrektorem Dzia┼éu Wsparcia Sprzeda┼╝y pr├│bujemy znale┼║─ç najlepsze rozwi─ůzanie dla moich klient├│w
    • Po znalezieniu produktu pora stworzy─ç strategi─Ö sprzeda┼╝y - jak to sprzeda─ç? ÔÇô pomaga mi m├│j Mentor
    • Jeszcze tylko kilka maili, spotkanie online i gotowe
    16:00 Wylogowanie i do domu!
  • Narz─Ödzia Pracy:

    telefon kom├│rkowy

    laptop/tablet

    służbowy samochód w ramach programu Gifts&Cars

    klienci z CRM

    klienci zainteresowani z działu telemarketingu

  • Czego Ci─Ö nauczymy:

    prowadzenie spotkań biznesowych

    wysoki poziom autoprezentacji

    analiza portfela finansowego klient├│w

    tworzenie strategii finansowania

    doskonalenie technik sprzeda┼╝owych, techniki odbicia, lustra, zaawansowanego badania potrzeb na podstawie technik Sandlera