Wstecz

Doradca Finansowy Client Account Manager

Aplikuj
Do kolejnego awansu:
360 pkt / 4 mce
Wstecz
  • Plan Dnia:

    8:00 Poranna kawa albo inna yerba i startujemy
    • Ustalam z Team Leaderem pomysły na dzisiejsze rozmowy z klientami
    • Rozmawiam z klientami z naszej bazy CRM
    • Otrzymuję zainteresowanych klientów od moich kolegów z działu telemarketingu
    10:30 Pyszne śniadanie i chwila relaksu w strefie Chill-Out
    • Wracam do pracy – rozszerzam swoją bazę stałych klientów
    • Czas na trening sprzedaży - rozmawiam na temat strategii działania z moim Mentorem
    • Pora na ćwiczenia praktyczne - wdrażam nową technikę w życie, potem będziemy omawiać progres
    14:00 Czas na obiad chwilę relaksu i działamy dalej!
    • Pora na analizy, razem z Dyrektorem Działu Wsparcia Sprzedaży próbujemy znaleźć najlepsze rozwiązanie dla moich klientów
    • Po znalezieniu produktu pora stworzyć strategię sprzedaży - jak to sprzedać? – pomaga mi mój Mentor
    • Jeszcze tylko kilka maili, spotkanie online i gotowe
    16:00 Wylogowanie i do domu!
  • Narzędzia Pracy:

    telefon komórkowy

    laptop/tablet

    służbowy samochód w ramach programu Gifts&Cars

    klienci z CRM

    klienci zainteresowani z działu telemarketingu

  • Czego Cię nauczymy:

    prowadzenie spotkań biznesowych

    wysoki poziom autoprezentacji

    analiza portfela finansowego klientów

    tworzenie strategii finansowania

    doskonalenie technik sprzedażowych, techniki odbicia, lustra, zaawansowanego badania potrzeb na podstawie technik Sandlera