Plan Dnia:
8:00 Poranna kawa albo inna yerba i startujemy- Ustalam z Team Leaderem pomysły na dzisiejsze rozmowy z klientami
- Rozmawiam z klientami z naszej bazy CRM
- Otrzymuję zainteresowanych klientów od moich kolegów z działu telemarketingu
10:30 Pyszne śniadanie i chwila relaksu w strefie Chill-Out- Wracam do pracy – rozszerzam swoją bazę stałych klientów
- Czas na trening sprzedaży - rozmawiam na temat strategii działania z moim Mentorem
- Pora na ćwiczenia praktyczne - wdrażam nową technikę w życie, potem będziemy omawiać progres
14:00 Czas na obiad chwilę relaksu i działamy dalej!- Pora na analizy, razem z Dyrektorem Działu Wsparcia Sprzedaży próbujemy znaleźć najlepsze rozwiązanie dla moich klientów
- Po znalezieniu produktu pora stworzyć strategię sprzedaży - jak to sprzedać? – pomaga mi mój Mentor
- Jeszcze tylko kilka maili, spotkanie online i gotowe
16:00 Wylogowanie i do domu!
Narzędzia Pracy:
telefon komórkowy
laptop/tablet
służbowy samochód w ramach programu Gifts&Cars
klienci z CRM
klienci zainteresowani z działu telemarketingu
Czego Cię nauczymy:
prowadzenie spotkań biznesowych
wysoki poziom autoprezentacji
analiza portfela finansowego klientów
tworzenie strategii finansowania
doskonalenie technik sprzedażowych, techniki odbicia, lustra, zaawansowanego badania potrzeb na podstawie technik Sandlera